duminică, 17 martie 2013

Ce am dorit si ce am realizat in vacanta

Tot ce am dorit eu in vacanta sa ma simt bine (adika sa nu vad si nici macar sa ma gandesc la scoala). Am avut ocazia sa-mi acompaniez prietenii in doua excursii pe parcursul unei singure saptamani.
Prima excursie a fost Luni 27 aprilie; totul a mers OK. Nimeni nu a patit nimic, desi am fost 49 de oameni (12 masini). Toata ziua am umblat prin padurile din apropierea locului unde am poposit, am jucat football etc. Intr-un cuvant deci a fost Super!
A doua excursie a fost Joi 1 mai; ei aici a mai scartait rotita... Ziua a inceput cu un esec deoarece locul nostru a fost ocupat de altii, dar totusi am ramas acolo si taberele noastre au incaput fain si bine unul langa altul. Totul a mers fain (iar ture prin paduri, football, carti etc), dar in jur de ora 4:30 am reusit sa-mi "entorc" glezna. O durere imensa asupra picioarelor mele. :(( Insa nu a fost nimic pierdut din ziua aceea deoarece pana pe la 7:30 am ramas in locul unde am fost. Chiar si eu m-am simtit bine in pofida faptului ca ma durea picioru rau de tot.
Seara pe la 9 si ceva am ajuns acasa, am facut dus si ne-am dus direct la spital (tot joi). Fain frumos mi-au dat o cizma (care sa vede in articolul anterior).
Dupa aceea eu nu am mai avut ce face. Vineri si Sambata am citit o carte intreaga (fara ca sa-mi fi dorit asta in vacanta). Totusi, am descoperit ca pot sta si la calculator cu piciorul intins asa ca de atunci in fiecare zi tot acolo stau pana cand imi amorteste piciorul. Ma ridic putin sa mai circule sangele si sub cizma si apoi ma pun 'napoi.
Ca sa descriu vacanta as putea spune ca a fost cam de nota 8 din 10. Deci asta a fost vacanta mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu